יריב לוין: "זאת ממשלת החלומות של ראשי מערכת המשפט"

    אבי רבינא No Comments on יריב לוין: "זאת ממשלת החלומות של ראשי מערכת המשפט"

    יו"ר הכנסת יריב לוין בישיבת סיעת הליכוד: "הדיון הציבורי חייב להיעשות מבלי שיהיו דברים שנסתרים מהעין. חשבתי שיפרסמו מייד את ההסכמים הקואליציוניים. הסתרת ההסכמים מהציבור ומחברי הכנסת אומרת הכל – האמת על מה שיש בהסכמים האלה היא קשה והממשלה הזאת היא רעה ודרכה הפוכה לחלוטין מדרכנו"

    יריב לוין צילום: פלאש 90
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת, יריב לוין מסר הצהרה בישיבת סיעת הליכוד: "לנגד עינינו עומדת לקום ממשלת שמאל קיצוני ומלאת שנאה כלפי הדרך שלנו. ממשלה שתעמוד חסרת אונים מול איראן ואיומי הטרור ומול הקיצונים והפורעים ברחובות עירנו. ממשלה שתבלום את פיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון. זאת ממשלת החלומות של ראשי מערכת המשפט שימשיכו בעוצמה גוברת לקחת לידיהם את סמכויות הכנסת והממשלה".

    לוין הוסיף: "חברי הכנסת של ימינה ותקווה חדשה עומדים עכשיו בפני ההכרעה החשובה והמשמעותית בחייהם. זהו רגע של כל אחת ואחד מהם לבחור באמת שלו, בדרך שלו ובמחוייבות שלו לעתיד ישראל. הרי כל אחד מהם, אלמלא היה חבר כנסת, לא רק שהיה מייחל לכך שחברי הכנסת המכהנים ינהגו באופן הזה אלא היה גם שואל את עצמו איך ייתכן שכאשר אדם מגיע לעמדת הכרעה והשפעה הוא בוחר לעשות את ההיפך ממה שהאמין בו כל חייו".

    "ביום שישי דרשתי לפרסם את ההסכמים הקואליציוניים. הדיון הציבורי חייב להיעשות מבלי שיהיו דברים שנסתרים מהעין. חשבתי שיפרסמו מייד. הסתרת ההסכמים מהציבור ומחברי הכנסת אומרת הכל – האמת על מה שיש בהסכמים האלה היא קשה והממשלה הזאת היא רעה ודרכה הפוכה לחלוטין מדרכנו".

    "אדוני רה"מ, יש לך תמיכה אדירה וגיבוי מלא כדי להמשיך להוביל אותנו בהתאם לאמון העצום שקיבלת בבחירות. נמשיך לעבוד לצידך ולהיאבק יחד איתך למען עתיד בטוח למדינת ישראל ולמען ההתיישבות, למען ממשלת ימין ולא ממשלת שמאל. זוהי שעת מבחן עבור כולנו. עלינו לשמור בליכוד על אחדות השורות ולהתייצב לימינו של ראש הממשלה במאבק החשוב הזה. חברי הכנסת של ימינה ותקווה חדשה, זו לא רק שעת מבחן אלא גם שעה של חשבון נפש. הניחו כל שיקול של אי נעימות בצד ועשו את מה שנכון – תודיעו שאתם מתנגדים לממשלת השמאל ותיכתבו לזכות גדולה בספרי ההיסטוריה", אמר לוין.



    0 תגובות